Cimcime30 Yenibirannee emınmıyız cnm hahahah yaşlanıyoruz daha ıkıncı çocuk düşünüyorum oy oh bu arada teşekkür ederım
Blueeberryy Cimcime30 dun calistigim yere biri geldi doğum günüymüş onunda dedim kac yasina girdin 32 diyo ilk defa mutlu olmus yaslandigi icin 31 yasini soylemek kotu oluyodu diyo bide kiz yabanci 🤣😆😆😆