kizlar kürtajın üstünden 4 ay gecti testim pozitif yarın kan vereceğim ama kimyasal gebelik olmasindan korkuyorum. kimyasal gebelik yaşayan var mı? ve ben ayın 10unda grip şikayetiyle hastahaneye gittim doktora bebek istedigimi dolaysiyla korunmadigimi gebe olabilecegimi söyledim doktor da gebelik testi istedi o zaman negatif çıkmıştı reglime 13 gün vardı. şimdi ise çubuk test pozitif çıkıyor. 13 gün içinde döllenme ihtimali var mı?