1melek1annecik yok yaa hiç bir derdi yok. Ben iğne kelimesi söyleyemeyecek, yanında söylendiğinde kolları uyuşacak kadar korkan ve hayatımda ilk defa çocuklar için iğneyi kabul edip yaptırmış biri olarak açık yüreklilikle söylüyorum ☺️ Hemşireye korktuğunuzu söylerseniz en azından o da yaparken haber verir derin nefes verirsiniz. Yapıldıktan sonra ilaç bi 15 dk kadar yakmak mı desem kendini hissettiriyor yani yalan Yok ama 16. Dk da ger şey bitiyor. Ayrıca ilacın içinde steroid olduğundan mıdır Nedir yapıldığı 2 gündeki enerjim çok güzeldi hamilelik öncesindeki enerjim vardı bağımlılık yapacak diye korktum 😂😂😂