bir_busra Kızlar 5 gün önce doğumda kullandığım Meryem Ana otunu doğumdan sonra hemen çıkardım şuan evde ama ne yapacağım bir bilgim yok gömülüyor mü atılıyor mu nasıl oluyor bilen var mı aranızda
miniksincab bir_busra onun bir faydası var mı bilmiyorum ama bende suya koyduktan bir hafta sonra doğuma gittim sezeryana alındım doğum biter bitmez eşim sudan çıkarıp bir kenara koymuştu bende bilmeden temiz uğrak olmayan bir ağacın köküne gömmüştüm
bir_busra miniksincab anladım canım ben sancı çekmeye başladığım an koyup doğumdan sonra hemen çıkardım
MaviNur25 Bende ilk doğumda sudan cıkartıp kurumasını sagladım ve muhafaza ettim şimdi 2. Geebelik tekrar onu kullanıcam inşallah