Sedaliye aynı durum, köyde yaşıyorum, hiç oturak hayatım yok, patatesini bile 7 aylık hamileyken kendim ekdim, otur kalk. Şimdi 39 cu haftadayız sadece tualet ihtiyacım bile spor) evin içinde tualet yok, 2 ci katdan merdivenleri in çık birhal oldum. Ve bel ağrısından başka bir işe yaramadı. Doktor rahim ağzı kalın 3 gün gel iyne yapalım yumuşaması için dedi. 38+5 de kontrole gittim bebek kanala yaklaşmamış bile dedi) hepimize Hayırlı doğumlar❤️