Smtpll Hanımlar merhaba çarşamba günü transfer oldum transfer günü hariç bugün 4.günüm yarın yani 5. günümde evde gebelik testi yapsam sizce çıkarmı? siz kaçıncı günde test yapmıştınız? (Bu arada dondurulmuş beşinci gün embriyo transfer oldum tek transfer)
Btl_0909 Smtpll yapma canim iki gundur yapiyorum 5. Ve 6. Günlerim cikmadi cok uzuluyorum cogunluk erken diyorlar yapip canini sikma lutfen
Mrvbs Smtpll benimde 5. Gün embriyosu döngünün 20. Günü transfer oldum gec transfer olduysanız değerlerinizde düşük çıkıyor. 11. Gün test yaptım evde silik çıktı daha erken yapıp üzülmeyin, ertesi günü hcg 300 çıktı o bile düşüktü
-Yasar-123 Smtpll aynı gün transfer olmuşuz sizle. İnşallah güzel sonuçlar alırız 🙂 açıkçası ben 5. Günü erken buluyorum test için. Bence biraz daha bekleyin. Surekli test tekrarlamaktansa en azından 8. Güne gelmeyi bekleyin. Beklemek çok zor insan sabırsızlanıyo ama en sağlıklısı beklemek.
Pastelmavisi Smtpll Gün embriyosu transferi oldum. 5. Gün evde test yaptım ve çok silik bir çizgi çıkmisti. 6. Gün daha belirgindi. 9. Gün ise 136 değer ile öğrenmiştim.
Smtpll Btl_0909 benim döngümün 21. günü yaptı doktorum bunu ilk defa duyuyorum geç olunca beta değeri de mi geç yükseliyor acaba
Smtpll Mrvbs bana doktorum 10.günü test vermemi söyledi yani 21 Mayıs’ta transfer oldum 31 Mayıs’ta test günüm
Smtpll Btl_0909 altıncı gün çıkmayıp sekizinci dokuzuncu gün çıkan çok bence sekiz dokuzuncu günler tekrar yapın
Smtpll Pastelmavisi Ben de yazılanları biraz okudum da 5. gün değil 6. gün yapmaya karar verdim sanki altıncı gün biraz daha netleşir gibi
Pastelmavisi Smtpll 7,8. Günler yapmanızı öneririm. Çünkü belirsiz çizgi çıkıyor hiç emin olamiyorsunuz. Bu durum istemsiz moral bozabiliyor . Evet tek embriyo transfer oldum
Fndnr Smtpll 8.günü beklemenizi öneririm yaptım silik çizgi çıktı geri testte yanılma olabilir diye kan verdim 81 çıkmıştı çok şükür 2 gün sonra doktoruma gittim degerim 266 olmuştu şuan 8 haftalık hamileyim rabbim bu duyguyu tüm isteyenlere nasip etsin sağlıcakla alırsın inşallah kucağına
Smtpll -Yasar-123 sizin daha erken de çıkabilr sonucunuz benim de 5.gün ama tek embriyo transfer edildi