Bbsozlm doğumum ilki genelde bu spinal olacak başta ondan çok korkuyorum aklımda sürekli ya bi sıkıntı çıkarsa ya küveze giderse korkusu var ilk çocuğumu bırakıp doğuma gitme kaygısı ayrı sürekli ağlıyorum ne olur benim gibi olan var mı bana dua edin kolay geçsin her şey 38 haftalık tam küveze gitmez dimi spinalde ben bişey hissetmem
Ilkesmomy Bbsozlm saglıkla kucagına al camım benım allah yar ve yardımcın olsun ne guzel evladına kavusuyorsun
Bbsozlm Ilkesmomy amin canım çok sağol çok bekledim 4 yıl olmadı aslında çok heyecanlıyım ama kaygılarımın önüne geçemiyorum