ynzl Kızlar selamm 🥰 Şimdi ben ilk bebeğime hamileyim o yüzden hiççç tecrübem yok. Çevremden de hiç bilmiyorum. Görseli örnek olarak ekledim. Şimdi bu tarz kıyafetlerin içine siz başka bir kolsuz çıtçıtlı falan mı giydiriyorsunuz? Yenidoğan alışveriş videolarında görüyorum 7-8 tane kolsuz zıbın alıyorlar 5-6 takım bu tarz kıyafet alıyorlar vs ama iki tane çıtçıtlı üst üste giydirmek bebeği rahatsız etmiyor mu? Annem iki tane çıtçıtlı üst üste olmaz ya pantolon ve üst takım al ya da tulum şeklinde al dedi bana. Siz ne düşünüyorsunuz 🥺🥺🥺
funnymummy ynzl rahatsız etmez zaten bez olacak ya altlarında ama ben yeni doğan dönemi için zıbın ve tulum kullandım hep önden çıtçıtlı yada fermuarlı çok rahat olmuştu yada al üst takımlar alabilirsiniz
Guzelanne56 ynzl benim dediğim şehirde doğmuştu içine askılı zıbın sonra bu takımı giydirdim daha da bir şey gıydırmedım, havalar ısınmaya başladığı için sadece bu takım yeterli
NoName_ ynzl ben çoğunlukla tulum tercih ediyorum uzun kollu zaten doğacağı mevsimde de anca uzun kollu giydirebilirim,içine evin durumuna göre uzun kol ya da kısa kol zıbın gerekirse altına da pijama 🤭
ynzl funnymummy tulumlar bana da çok pratik olacakmış gibi geliyor. Tulum ve alt üst odaklı giderim diye düşünüyorum ama yine de bazen bunlar da giydirilecek sonuçta. O yüzden iki tane çıtçıtlı nasıl oluyor merak ettim 🥰
ynzl Guzelanne56 iki çıtçıtlı üst üste giydirdiniz yani sorun olmadı 🌸 Ben eylül başı doğum yapacağım kısmetse o yüzden merak ediyorum
tahamommy ynzl bende eylülde doğum yapacağım sıfır kol zıbın aldım çoğunlukla üzerine de ya tulum yada takım giydiricem uzun kollu tabi, bunun üzerine bi uzun kollu giydirmek daraltıcı olabilir dediğim gibi yapabilirsin yada böyle takım aldıysan üzerine ince yelek giydirebilirsin
Guzelanne56 ynzl askım ben aralıkta doğum yaptım o yüzden ıkı tane üst üste gıydırdım arkadaşımda öyle, ama senın doğum yapacağın mevsım hala sıcak olacak o yüzden duruma göre bakarsın, 3 ayına kadar 2 tane üst üste gıydırdım valla
Ahsenmira ynzl üst üste giydir birşey olmaz ama sıcaklarda askılının üstüne uzun kollu zıbın giydirirsin
Marstabiyolcu Önden kimono şeklinde çıtçıtlı alırsanız bebeğe ilk aylarında daha rahat eder. Hiç sorun olmuyor iki çıtçıtlı üst üste giyebilir zaten çoğu öyle oluyor bebeklerin
ynzl Marstabiyolcu yaa anneme söylicem giydiriliyormuş diye 😂😂 Beni derde soktu nasıl giydireceğimi bilemedim
ynzl Guzelanne56 yaa ben de dedim anneme ama ne olur ne olmaz diye içine de aldırdı bakalım kısmet artık nasıl olacak. Zaten çok sıcak olursa klima da açarız
edabolukbasi3- ynzl e hala zıbın üstüne tişört giydiriyoruz zıbını atlet gibi düşün nasıl sen kıyafetin altına atlet giyiyorsun o da öyle
ynzl edabolukbasi3- tişört tamam ama annem iki çıtçıtlı üst üste olmaz diyor o yüzden içindeki çıtçıtlıysa üste normal anvelop tarzda al dedi
1Ali ynzl evet zıbınları atlet olarak düşünün üzerine kısa kollu, uzun kollu veya tulum tarzı şeyler giydiriliyor. Bende doğum yapmadan önce çok takmıştım iki tane üst üste nasıl giydiririm diye ama öyle olmuyormuş zaten😄 üst takımlardan ve tulum alın mutlaka
Pptyaa ynzl bende anneniz gibi düşünüyordum yorumları okuyunca şaşırdım 😅 o yüzden tulum veya takım almaya çalıştım hep bu şekilde de 2 takım aldım ama içine bişey giydirmeden giydirecektim öyle düşünmüştüm
ynzl Pptyaa bugün anneme okudum yorumları ama kendinden düşün dedi iki çıtçıtlı giysen kasar vücudunu hele ki erkek çocuğun pipisini sıkıştırır bezden bence diyor. Sonuçta hep büyük büyük gelmeyecek zıbınlar. Tam geldiği zamanlarda da giydireceğiz o zaman rahatsız eder bence dedi. Hak vermedim değil…
Ayselcnt ynzl hiç iki çıtçıtlıyı üstüste giydirmedim.. bencede bebeği rahatsız eder.. böyle bir çıtçıtlının üzerine ince kazak giydirilebilir yada ince hırka gibi birşey .. benim yaz bebeği olacak inşaAllah tek zıbın giydireceğim.. uzun kolluda az aldım bu sebeple.. sadece akşam falan giydiririm heralde..
ynzl Ayselcnt düşününce bana da rahatsız edecekmiş gibi geliyor. Çok beğendiğim bir şey olursa alırım uzun kol çıtçıtlı ama çok aklımda kalmazsa almayacağım sanırım