dkbyk Kızlar şehir Hastanesi’nde ikili tarama yaptirdim ve kan verdim ama şimdi özele gitmek istiyorum sonuçları ozeldeki doktorlar görebilir mi?
Ilkesmomy dkbyk evet canım görürler ben de çoğu şeyimi devlette yapıp özelde göstermiştim ilk çocukta