Salı günü sezaryen oluyorum çok endişeliyim nasıl olacak ne yapıcam. Sonrasında toparlanabilir miyim ya bişey olursa sağlık sıkıntısı çekersek bebeğimle diye her şeyi düşünüyorum. Ya bebeğim hastane yatmak zorunda kalırsa falan diye korkuyorum siz nasıl yendiniz bu korkuları?