Kızlar selam, dün baya bi hareket yürüyüş sıcak suyla duş vs yapmıştım 39+2 deyiz bugün ve geceden beri kasıklarımda ağrı altta baskı var gibi son kontrol perşembe günüydü sancılarım zaten haftalardır çıkıyor nst de ama perşembe daha kanala girmemişti açıklık da 1 cm kadardı yaklaşık 10 dakikada bir de karnım sertleşip kasılıyor sizce gerçek doğum sancısı mıdır bu ne yapmalıyım bilemedim