Lenam_03 37 haftalık hamileyim doktor nst için bir şey demedi anlayan bakabilir mi ne anlama geliyor ?
Hlya1993- Lenam_03 üst çizgideki atımlar bebeğinizin kalp atımları. Aşağıdakilerde kasılamalar. 20 dakikada en az 3 düzenli kasılma 40 üzerinde ise. Gözlem yapılması gerekir. Lenam_03
Kubra998 Lenam_03 nst iyi görünüyor o çıkan hafif 2 3 çizgi de hapşırma ya da hareket etme olmuş olabilir kuvvetli sanci değil yani