SenaAtis ben 35+2deyim çantamı hazırladım kapattım tam sayı hatırlamıyorum ama şehir hastanesinde doğum yapacağım 2 gece yatırıyolar bu yüzden de fazla aldım. 8-10 arası takım tulum karışık aldım onun haricinde zıbınlar uzun kollu kısa kollu, çorap eldiven şapka müslin örtü 3er tane aldım. süt sağma makinası biberonlar. bebek bezi 50 tane falan aldım 😀 yani ben eksik olmasın fazla olsun kafasındayım eğer minimal bir çanta yapacaksanız bana bakmayın