Mucize0 ben sizin yerinizde olsam evet erken ama doktora giderim pazartesi günü en azından onun yönlendirmeleri ile daha güzel hareket edebilirsiniz.😊 Benimde ilk bebeklerim düşük olmuştu bana doktorum ilk aylarda yürümeyi önermedi şuan altı aylık hamileyim yeni yeni yürümeye başla dedi. 👍🌸 Ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 🌸😊