Alparslan_sular01 Arkadaşlar merhaba Adana Şehir hastanesinde ve ya Yüreğir devlet hastanesinde doğum yapan var mı yapan varsa bilgi verirmisiniz rica etsem.
_betul_ aycn_aycn00 evet ikinci olunca heyecan stres karmaşık duygular yaşıyorum 🥲 sabah 6 da yatışım olacak ama bende kansızlık olduğu için önce kan takılacak sonra alacaklarmış
_betul_ gizembozdemir evet biraz zor oluyor bulması sürekli kontrol ederek iki hafta öncesinde filan bulabiliyordum
aycn_aycn00 _betul_ daha oncede baska bir posttan konusmustuk benimde ikinci olacak haziran sonuna denk geliyor insAllah kolay atlatirsinizz ameliyat surecinizdende diger postta bahsederseniz cok sevinirim cunku bende simdiden korku basladi.