Fatzek Kızlar böyle bir durum da olan varsa neler yapılabilir. 13 haftalığım sanırsın 6aylık hamileyim şişkinliğimde var 😣😣 yardımmmm
Fikriye123 Fatzek slm canım durum bnde de ayni yaa neredeyse 1 haftadir boyleyim karnim acayip rahatsiz dedigin gibi bnde de bir siskinlik var hep🤔
Kbr Fatzek bende cok cektim ilk 3 ay sonra doktorum kabizlik tedavisine basladi ilac ve surup kullaniyorum
Kbr Fatzek zeytinyagi limon su karisimi iyi geliyor ayaklarinizida mumkun oldgmca sicak tutun ve siskinlik yapicak besinlerden uzak duemaya calisin ben byle yapiyorum mesela bulgur beni cok kotu yapiyor
NaimeYilmaz Fatzek gecen gece sancıdam agladm resmen 2 kayısı yedım hemen ama anca sabaha etkı etkı malum ıcerısı yavas calısıyor 🤗
Fatzek Aslm canım. Desene aynı durumdan müzdaribiz 😐😐 valla böyle devam ederse patlıcak gibiyim Allah yardımcımız olsun🎀 Fikriye123
Fikriye123 Fatzek Aynen oyle canim gercekten cok rahatsiz edici bir durum amin insallah rabbim hayirlisiyla saglikli bir sekilde kucagimiza almayida nasip etsin insallah😊
Fatzek Kbr bulguuur tabi yaaa. 2gün önce tabak tabak yemiştim yoğurtla. Kuru fasulye de cabası. Hiç aklıma gelmedi valla saol canısı 😘😘
Songulcicekkk Ben daha yolun balındayım iki aylık ama midem çok şiş ga iz sancısı karın ağrısı kabızlık geceleri zor uyuyorum Rabbimhepğmizin yardımcısı olsun
Kbr Songulcicekkk ben hem ilac hem surup kullandigim halde dun beyaz leblebi yedim ve mahvoldum dikkat etmemiz gerekiyor yediklerimize ayaginizida sicak tutun ben sicak su torbasi koyuyorum bazen sanki oda biraz rahatlatyr
Songulcicekkk Kbr teşekkür ederimm eve gerçekten ayaklara dikkat etmek gerek soğuk aldık mı mide daha kötü oluyor böyle biraz zorlu geçecek olsada hepimiz güzel sonlar yaşarız inşallah🙏🏻
ipeksfr Bende aynıyım artık dün akşam 4 tane kuru kayısı bi tane inciri haşladım. Blendırdan geçirdim yedim. Bugün rahatlattı 😔
Bebegim Kayısı kompostosu iç canım haftanın 2 günü lifli beslen beyaz ekmekte yeme arada rezene çayı iç rezenede çok iyi geliyor