Çatlamak üzereyim gerçekten aşırı gergin fazlasıyla sinirliyim. Bugün artık 6 gün oldu regl olamıyorum göğüslerim fazlasıyla şiş belim ağrıyor sürekli karnım şiş ve gaz sancısı çekiyorum 2 kere artımed testte hafif silik çizgi çoktı sonraki bebe time markasıyla yaptığım 2 testte negatif çıktı anladığım kadarıyla hamile değilim ama regl belirtileriyle hamilelik belirtileri de bazen aynı olabiliyor dediler bilmiyorum artık ama sürekli regl olacakmışım gibi ağrılarım var kasılmam var 🥹