Sydaaslan Hanımlar bu süreçte 18 kg aldım ve 86 kıloyum. Lipodemım var ve bacaklarım kollarım çok kötü durumda. Ben doğuma ve sonrasına kadar hamılelık oncesı dıyetımı yapmak istiyorum çünkü doğum sonrası pskolojım çok bozuluyo . Dıyet yapan var mı çok mu zararı olur diyorum ama zaten çok kötü besleneyorum
psymom Cok fazla kısmadıgın sürece bi şey olmaz, bebeğe sağlıklı olan şeyleri tüketirsin. Yumurta, et balık tavuk, ceviz vs. Ekmek ve tatlı kessen bile işe yarar