Merhabalar bende 28 yaşındayım Eylül ayında 5. Gün taze embriyo transferi oldum. Bende sizin gibi dondurulmuş olanın şansı yüksek olur sanıyordum rahmimiz dinleneceği için ama benim doktorum taze transfer tercih ediyordu çok endişelerim vardı ama şuan 40+1 haftalık hamileyim annesinin karnından çıkmak istemeyen nazlı kızı bekliyorum 🥰 Size ve isteyen herkese en güzel şekilde nasip olur inşallah 🥰