Pollymomy zaten su gelişine hiçbir şekilde müdahale edemiyosunuz gelmeye devam ediyo kokusuz renksiz şekildeydi benim suyum tek seferde boşalmıştı hastane de olan süreçte de sürekli antibiyotik aldım damardan bebek enfeksiyon kapmasın diye çünkü kesesi açıktı artık me kadar kötü seyler varsa önüme sundu doktorlar iş heyete çıkıp hamileliğimi sonlandırmaya gidecek kadar riskliydi ama bizi sonradan kabul etmediler heyete iyi ki de etmemişler nur yüzlüm 80 gündür yenidoğan yoğun bakımda ve erken doğum oldugu için tam gelişemedi onun dışında hiçbir problemi yok