Kızlar merhaba, 9+5 gebeyim. 2 gündür hafif başlayan kaşıntı artık dün gece ayaklarımın kaşıntısından uyuyamayacağım duruma geldi. Herhangi bi kızarıklık veya döküntü yok ama hatır hatır ayaklarım kaşınıyor. Gece uyuyamadım ve korktum açıkçası, bunu yaşayan var mı sebebi ne olabilir?