Merhaba arkadaşlar ancak yazmaya fırsat bulabildim. 23.05.2025 günü planlı sezeryan doğumum vardı. Sabah 9 da yatışım yapıldı ve üçüncü sırada olduğumu söyledıler çok stresli korkulu idim üçüncü sırada olmamda stres suremı uzattı hali ile neyse bekleye bekleye saat 1 oldu öğleden sonra 1 tabi ben korkudan ağlıyorum ara ara nasıl olcak nasıl gıdecek dıye neyse sonra geldiler benı almaya damar yolum açılmıştı öncesınde ameliyathane ye indiğimde benı anestezi uzmanı karşıladı amelıyatın nasıl geçeceğini anlattı sureklı yanımda olacağını herhangı bir durum olduğunda ona söyleyebılcegımı söyledı. Benı rahatlatmaya çalıştı çünkü ağlıyordum. Neyse amelıyat masasına geçtim ve bana bır damar yolu daha açtılar orda kolumun bırıne tansıyon dığerıne nabız taktılar iğne için benım ata bıner gıbı bır pozısyon almamı söyledıler ve bır doktor gelıp ığneyı yaptı ve acı olmadı bundan asla korkmayın sadece kendınızı hıc bır sekılde çekmeyın. Sonra bana bır sakınlestırıcı yaptılar bırde mide bulantısı için bir ilaç daha yaptılar bırde omzumdan bır ığne yaptılar o neydı hatırlamıyorum neyse sonra hemen bacaklarım karıncalanmaya başladı ve bır süre sonra hıc bır his yoktu. Uyuştuktan sonra sonra sonta takıldı sonra biraz bekledım öyle doktor geldı hemen başladı amelıyata fakat ben sadece dolunduklarında hareket ediyordum başka hiç bir his yoktu tam bebeği çıkarırken göğsümün altından bastırdılar bıraz serttı ama asla korkulacak birşey değil sonra bebeğimin sesini duydum saat 14:12 bana gosterdı doktorum ve o arada resım cekıldık. Benım işlemler çok sürmedi bir ara bebeği alıp gıttıler havluya sarıp bana getırdıler bıraz ten teması yaptık çok güzeldi sonra bebeği alıp aılemın görebılecegı bır odada ılk muayenelerı yapıldı bende 45 dk sonra felan odaya çıktım. Ağrım sancım yoktu uyuşukluk hemen gecmedı titremem vardı. Çıkınca keşke beklerken çok stres yapıp ağlamasaydım dıye pişman oldum çünkü hersey çok rahat ve güzel acısız ağrısız gectı bu yüzden eğer sezeryana gireceksenız ameliyat korkunuz asla olmasın çünkü hersey rahat ve acısız geçiyor ama uyuşukluk gectıkten sonra asıl zahmet başlıyor. İlk ayağa kalkışım hemsırelwr geldı önce bana hasta bezi takıldı sonra iğne yaptılar karnıma hafıf bastırdılar sonra benı kaldırdılar o an sadece başım dondu ve mıdem bulandı az bişey sonra 10 15 adım korıdora çıkıp döndük sonra bana serum felan takıldı rahım toplayıcılar.sonra sık sık yürümemi söyledıler benım için asıl zor olan anlar ozaman başladı amelıyat sonrası süreç zahmetlı ağrılı yardıma ihtiyaç var sağolsun annem hep yanımdaydı ablam kaynanam görümcem ilk gün gece saate kadar yardımcı oldular ama çok zahmet çektım yatıp kalkarken tuvalete gıderken. İlk gün bu şekılde gectı. Ikıncı günde amelıyat hanede üşütmüşüm çok fena nefesım kesıldı ishalde oldum sadece sıvı ıle beslendığim için ishal oldum sandım ama ondan değil dı doktor ilaçlarda yapabılır dedı bana gereklı ilaçları verdı akşama doğru gaz sancılarım vardı o gaz sancısı çok kötü idi. Sütüm hemen gelmedı ve şuan halen çok az bebeğim mememı tutamadı sılıkon uç aldım onu rahat tuttu ve şuan onunla devam edıyorum ama mama da verıyorum çünkü yetersiz sutum. Şuan ıyıyım geceden ağrı kesıcı yapıldı bu gece uyudum ve rahat gectı hatta şuanda hastanedeyim yatağımda bebişte besığınde uyuyor oda iyi çok şükür. Bır tane yumurtası testıslerıne ınmemıs takıp edıcez korkmayın iner dedı doktor. İnmezse ultosan bakıp gerekirse cerrahı ıle görüşürüz dedı bır yıl içersinde. Bıraz uzun oldu ama herseyı yazmaya çalıştım. İlk doğumum normaldi onda önce sancı ve doğum acısı yaşadım doğum sonrasıda göz damarlarım felan catladı bebeğım bıraz sıkıştı zor bır doğumdu ama doğumdan sonra hemen kalkmıştım hatta eve gıdınce evı bile toparlamıştım ama sezeryan öncesi bısey yok sonrası zahmetlı arkadaşlar herkese hayırlı bır doğum kolaylık ve sağlıklı sıhhatlı kavuşmalar diliyorum sorunuz olursa yanıtlarım hoşçakalın 🙋🏻♀️