monica50 Deniz1825 benim doktorum da pazartesi çağırdı açılmam var normal doğum olacak heyecanlıyımmm
Hux Deniz1825 bende P.tesi sezeryan olcam ilk çocuk daha şimdiden korkudan yatamıyorum ne yapıcam nasıl geçicek hiç bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Kur Deniz1825 Benimde pazartesi sezeryanim var 38+0 da tam heyecanlıyım ilk bebeğim ara ara sancım da var sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🙏🌺
Yarenkavakkaya monica50 benim de 38+5 oldum sancılarım var ama açılmam yokmuş rahim ağzım yumuşamış ne zaman doğum olur sizce
monica50 Yarenkavakkaya kız hiç bilmiyorum benim de ilk doğumum olacak. ara ara karın ağrısı gibi oluyordu ama düzensiz diye önemsememiştim. bugün çatı muayenesi oldum biraz kanamam oldu doktor tetikledi heralde sancılarım sıklaştı biraz