Yarenkavakkaya Kızlar hastaneden geldim şimdi sancım var doktora gittim açılma yok ama rahim ağzı yumuşamış dedi doğum sancıları ama yeterli seviyede değilmiş devam eder mi sizce sabaha kadar yoksa geçer mi bilgisi olan var mı acaba