Ayseyldz07 Kızlar bu saatte Niğde bulantısıyla uyandım ve kustum tansiyonum düştü sanki gebeliğimin başında da kusmuş birisi değilim yemeği de erken bü saatte yemiştim 31+4 ün başına gelen var mı
Asya1122 Ayseyldz07 enfeksiyon kaynaklı olabilir yediğiniz bir şeyden olabilir farklı bir şey yediniz mi . Allah korusun gıda zehirlenmesi olabilir mi
rumisam Ayseyldz07 tansiyon aleti varsa ölçün yüksekse hastaneye gidin gebelik zehirlenmesi olabilir bebiş büyüdüğü için de midenizi baya sıkıştırıyor o yüzden olabilir benim o yüzden arada oluyordu son haftalarda kusmam ama çok sık degil
Nacyax Ayseyldz07 34 35 inci haftalarda ilk başta ki gibi kusmalarim oluyordu ama sabah saatlerinde bunyeyle alakalı bence
Suheda012 Ayseyldz07 kız aynı ben de de oluyordu normaldir hamilelik sonuçta bu sağı solu belli olmuyor 😂
Ayseyldz07 Asya1122 aynı yemeği 5 kişi yedik yemekten olacağını sanmıyorum zehirlenme olarak değil de acaba çok mu yedim ama yiyeli 7 saat oldu
Ayseyldz07 melo26 hayır bebek aşırı hareketli sadece akıntı vs yok ağrımda yok miğde ağrısından başka
Ayseyldz07 rumisam 10 a 7 çıktı tansiyonum yüksek değil sanırım bebek inanılmaz hareketli acaba baskıdan dolayı mı kustum
Asya1122 Ayseyldz07 demek ki değil diğerleri de etkilenirler çok yakın gebeliklerimiz ama midemi sıkıştırıyor bebeğim çok giyince hazmedememis olabilirsiniz yakın zamanda kan idrar verdiyseniz enfeksiyon da yoksa muhtemelen fazla yemekten
Yenibirannee Ayseyldz07 canım bende 2. gebeliğimde son haftalara kadar kustum ara ara oluyordu öyle sorun yasamadım
rumisam Ayseyldz07 yok yüksek değil hareketli diyedir içini ferah tut bir şey olmaz oluyor arada öyle
Ayseyldz07 Yenibirannee bir kez kustum devam ederse kesin acile giderim ama kusunca sanki bi rahatlama geldi gibi
Ayseyldz07 Asya1122 2 gün önce kontrolüm vardı sadece tiroid biraz düşük ama önemli değil dedi enfeksiyon vs yok dedi
Asya1122 Ayseyldz07 bir sorun yoktur inşallah o zaman öyle duruyor tekrar olursa gidersiniz bebek hareketleri de normalse bence uyuyun dinleninn