Merhaba kızlar, ben şu an 38. haftadayım, bebek biraz iri olduğu için doktor 31 Mayıs’a kadar normal kendisi gelirse normal deneyebiliriz yoksa sezeryan dedi, 1 hafta 10 günde normal doğumu başlatabilecek şeyler var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim