SEVDANUR46 zaten normal bir insanın 60-120 arası olması lazım nabzının. Kan miktarında artış oluyor ve kalp daha çok çalışıyor bu kanı pompalamak için. Bence gayet normal. Nefes alamamanız çocuğun diyaframa baskı yapmasından kaynaklıymış. Bende evden çıkıp arabaya binene kadar nefes nefese kalıyorum