Merhaba 5 haftalik hamileyim ilk hamileligim tüp bebek olduğu için başından oksapar (kan sulandirici igne) kullanmaya başlamıştım bu sefer ki gebeliğim normal olduğu için yine kullanmam gerekiyor mu gerekiyorsa hemen mi başlanmalı ne yapmalıyım başına gelen varsa yazabilir mi ?