Zge12 Gulo06 bende ilk kızımın resmini atmıştım bildi ikinci hamileliğimde attım yine kız dedi bildi ☺️ ama yanlış çıkanlarda varmış
Nurellaaaaaaa1212 Gulo06 benim doktorun kız dediği bebişime ısrarla erkek diyor bir sonraki kontrolümüzde anlayacağız 😂
Gulo06 Nurellaaaaaaa1212 Allah alla gönlünden geçen olsun inşallah 😂 ben çok fazla denedim çok atinca kafa karışıyor bunun
Nurellaaaaaaa1212 EsoMom_ yapmadım aşkım noo 😂 kız benim kontrol uzadı yine doktor izinde olucakmıs 16sında gidcem. En son bu ayın 8inde gitmiştim. 7 hafta falan gitmemiş olcma nerdeyse cok tedrginim
gecegunduz Gulo06 deneme amaçlı oğlumun usg sini sordum erkek dedi 🤔hakkınızda hayırlısı olsun İnşallah 🤎
annesiningunesi_ Gulo06 farklu usg fotolari attim bebegime ait. Nub teorisi, kafa sekli teorisi, plasenta konumu ve cin takvimi. Bebeginiz 4 teorinin 4 une gore erkek dedi. Kizim oluyoo💕
ftmdyn22 Gulo06 bende attım erkek dedi her ikisindede bakalım 3 gün sonra detaylı ultrasona girecem tam belli olur 😌
erikarpuz Gulo06 benimkine erkek diyordu doktor kız diyordu başta ben inanmadım doktordan iyi mi bilecek diyordum ama bilmiş ya 16. haftada erkek olduğunu öğrendim