Seelliinn Kızlar merhaba 9 haftalık gebeyim ama hiç bişey hissetmiyorum belirtide öyle ilk zamanlar göğüs hassasiyetim vardı oda yok oldu normalmi acaba?
Guzelanne56 Seelliinn canım ben iki çocuğumu da hissetmedim yani dokuzuncu haftadaydım ama mide bulantım yoktu agrım falan da yoktu iki çocuğumu dogurdum her insanda farklı seyreder ufak bir kaşık ağrı olduğu zaman ben de ben hastanelik oluyordum düşük riskim çıkıyor çıkıyordu o yüzden hissediyorum ya da hissetmiyorum diye kafana takma sen hissetmezsin ben hissederim ben hissetmem başkası hisseder mesela
Bumah Seelliinn haha sende kendimi gördüm sürekli endişe içinde geçirdim günlerimi bebeğin hareketlerini hissettim rahata erdim darısı başına merak etme ben hiç hamile gibi değildim
mardine474 Seelliinn aynı ben 🤣 bende göğüs için post acacaktım neden belırtıler kayboldu bişeymi var dıye düşünüyordum. Bıtek ben degılmısım demekkı şurda bende beklıyım😅
Seelliinn Guzelanne56 evet doğru herkesin hamileliği farklı ben kendimi sürekli düşünmeye itiyorum galiba
Seelliinn Bumah yaaaaa inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım evet düşünmeden edemiyorım acaba iyimi acaba şöylemi hiç belirtim yok kendimi korkutuyorum galiba
Nursemom90 Arada kayboldu gibi olup geri geliyor belirtiler benim bulantı kusma 9 dan sonra bsşladı yani hiç belli olmuyor aslında
ipekir Benimde aynı şekilde,bende biraz panikliyorum midem bulanmadı kusmam olmadı normal mi diyorum normal diyorlar. ☺️ tek düşündüğüm acaba içerde iyi mi düşünmekten deliricem 😂