Nisak 28+1 ikiz gebeyim karnim gun icinde ayakta durdugumda asiri sertlesiyor nefesim kesiliyor. Nst girdim bi kere sanci cikmadi, gun icinde sadece yatiyorum bir tek bende mi durum bu sekilde onerisi olan varmi
Amine95 Nisak merhaba. Bende de ayni sekilde oldu 31.haftada. Ama bende nst de kasılma çıkmıştı. Doktor o nedenle ilaç başlamıştı. Ve sürekli yat, kendini yorma dedi. Çok geçmiş olsun
Elegantea10 Nisak merhaba doktora gittiniz mi bende de oluyor ayaktayken. Ben hızlı büyümeye başladıkları için olduğunu düşünüyorum
ozgurrce Nisak bende de oluyor ve bebekler büyüdükçe daha da zorlaşıyor bu durum. benim doktorum normal dedi
Nisak Elegantea10 gittim hem kanda hemde idrar yollarimda enfeksiyon varmis bundan olabilecegini soyledi Yalanci dogum sancilari yasiyorum sanirim gercek olursa cok sık olur araliklari cok onemli, dinlenince geciyorsa gercek sanci degildir dedi