Rak Arkadaşlar selam, Ben normalde 34 günde bir adet görüyorum normaldede şaşmaz ama 10 gündür adet olamıyorum şüphelenip 5- ve 8. Günde test yaptım evde negatif. Yaşayan varmı
Supermom488 Evde yapılan gebelik testleri yada erken gebelik testleri insanı yaniltabiliyor ben varken yok yokken var görmüş biri olarak söylüyorum en sağlıklı olan kan vermek acilde gidip kan vermeni tavsiye ederim için rahatlamış olur en azından