İnsanlar daima konuşur çocuğun olsa neden bu kadar erken doğurdun neden üst üste yaptın der olmazsa neden olmuyor diye illaki konuşacak bir şey bulur bu sizin özeliniz biraz seslerini kismalari için tepkinizi koymanızı tavsiye ederim üstelik size baskı yaptıkça siz kafaya taktikca stresten isteseniz de olumlu sonuçlarla karşılaşmaya bilirsiniz o zaten sizi en iyi zamanda en ihtiyacınız olduğu anda bulup geliyor yazdıklarınızdan emin olmamakla beraber yeni bir evliliğiniz olduğunu düşünüyorum kim olursa olsun eşiniz dahil sınırlarınızı çizin bı zahmet insanlar yatak mahremiyetine saygı duysunlar umarım en istediğin zamanda en sağlıklı şekilde bebeğin olur