mucizegebee Bebeğim 18 günlük,dünden itibaren günde 2 defa emzirmeye başladım hastanede, emzirme sonrası gaz çıkarmam gerekiyor mu beni lütfen kınamayın bebeğim doğduğu andan beri küvezde hiçbirşey bilmiyorum
AylinYasinYagi mucizegebee benim bebeğim de kaldı 4 gün. Emzirip gazını çıkarıp koyuyordum tekrar küvetine çıkaramıyorsanız oradaki hemşire ebelere söyleyin çıkaramadığınızı
Aselyusra mucizegebee evet çıkarmanız gerekiyor bize hemşireler emzirdikten sorma hatta iki göğüs arasında bile gazını çıkar diyordu. Benim küveze girmedi ama yığunbakımda kaldı bende 8 kere giriyordum emzirmeye
Fi557 mucizegebee canım çok gecmıs olsun tez zamanda kavuş evladına ins evet benim bebegımde 5 gün kaldı süt verip gazını çıkarıyordum bazı zamanlar çıkmıyordu hemşire birsey olmaz bırakabilirsin yerine diyordu sorun olmayacaktır ama sen yinede emzirmelerinden sonra gazını çıkar
Bebegim3444 mucizegebee Benm ikizlerim biri 23 biri 33 gün kaldı. Bende hiç bilmeden gidip emzirdigimde hemşireler gaz çıkarmamı söylediler uğraştım yapamadım hemşireler gösterdi öyle öğrendim. Sizde deneyin yapamazsanız yardımcı olmalarını söyleyin. İnsallah tez vakitte saglikla evinize goturursunuz .
mucizegebee @AylinYasinYagi hemşireler de hiçbirşey söylemedi kendimi kötü hissettim şuan, ben gazını çıkarmadan verdim hemşireye birşey olur mu 🥺
AylinYasinYagi mucizegebee bir şey olmaz onlar ilgileniyor zaten Allahım bi an önce evinize gelmeyi nasip etsin inşallah
mucizegebee @Aselyusra bana hiçbirşey demediler bilemedim ayy kendimi çok kötü hissettim gaz çıkarmadan verdim öylece birşey olur mu🥺
Aselyusra mucizegebee yok kız ne olacak en fazla ağlar hemşireler çıkarır veya kusar başında hemşireler var her an satirasyonu ölçülüyor bir sorun olmaz orda güvende 🥰
Guzelanne56 mucizegebee evet canım yanında da olsa küvezde de olsa senin onun gazını çıkarman gerekiyor ayrıca yargılanacak bir şey yok ilk anneliğin hiçbirimiz aramızda karnında çocuk bakmıyordu baka baka öğrendik
Esmahusna47 Benim de ikizlerim kaldı 1ay rabbim sabır versin çok zor geçti o 1ay ama kavuştuk 4yas oldular hiç korkma üzülme hemşireler çok ilgileniyorlar merak etme