Arkadaşlar 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim, korunmama rağmen nasıl oldu bende anlamadım ama hiç istemiyorum. 26,5 yaşındayım ve 1 yıllık evliyim. Nedense çocuk fikri bana çok uzak geliyor. Çevremdeki herkes çocuk soruyordu 1 yıldır şimdi hamileyim herkes çok sevindi ama ben hiç istemiyorum Anne olmak çocuk bakmak hiç içimden gelmiyor hiç ısınamıyorum eşime de güvenmiyorum sanırım.. Ruhen hiç iyi hissetmiyorum bi yandan yaşım geldi diyorum bi yandan da eşimle ilerde devam etmek istemediğime kanaat getiriyorum olmaz diyorum böyle garip bi ruh hali içerisindeyim