Herhangi bir kaşıntı veya mantar gibi akıntı şikayetim olmamasına rağmen 38. Haftamın son gününde muayenemde hafif bir mantar enfeksiyonu gördü doktorum ve bu fitili verdi, ilk kullandığım günün ertesi günü yoğurt kesiği gibi akıntım geldi şimdi ikincisini kullanacağım bence de ilaç yerine enfeksiyon daha da korkutucu bir durum özellikle doğumumu beklediğim bu günlerde ben de herhangi bir yan etkisini görmedim ve vajinal doğum olacağım için bu tür enfeksiyonlardan kurtulmak ilk yapılması gereken şey