yagmurikraa Bebeğimin başı 2 hafta önde 4 gün sonra sezeryan doğum yapıcam çok tedirginim herhangi bir sağlık sorunu oluyor mu başına gelen var mı
_biranneadayi yagmurikraa Benimki de 2-3 hafta öndeydi hep. Koca kafa bi oğlum oldu😂 Benim kafam da büyüktür mesela, eşim de. Normal ya takma kafana. Beyninde falan bir sorun olsa zaten görürlerdi