Busrakird deneyimli bir anne olarak söylemeliyim ki gaz dalması kullanmayın.gaz damlası bir süre etksini gösterir tekrar gaz yapar kullanacaksanız probiyotik kullanın bebeğinize ben maxbiotik diye bir probiyotik kullanıyordum oğluma doktorum önermişdi . Allah’ım yok böyle bir şey çocuk da doğduğundan beri ne gaz var ne sancı var ne kaka yapamama derdi var çok büyük rahatlık size de öneririm