Bugün 50 gün oldu doğum yapalı normalde lohusa kanamam 30. Güne kadar azar azar gelmişti ve sonradan kesildi dün hafif pembemsi bi akıntım oluştu bugün de kanamam oldu regli gibi çok değil ama regli kanaması kadar da var acaba regli olmuş olabilir miyim yoksa hala lohusalıktan mıdır acaba bilgisi olan var mı