Elf4 postunuzu 1 ay sonra hortlattık biraz ama😂 mncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah🎉🙏🏻 benim bi sorum olucaktı da. Bende 22 mayısta hsg çekildim. Bugün yarın regl günüm ama hala gelen giden yok. Çok bel ağrım var sadece. Sizde kaç gün kala belirtiler başlamıştı ne gibi belirtiler yaşadınız acaba?