Merhaba kızlar ben beş haftalıkken bebek gelişemediği için ve kanamam başladığı için ilaçla düşük yapmıştım normalde on gün sonrasında kanamam azalmıştı ama sonra doktor pıhtı kaldığını söyledi böyle çok basit bir iş ablacığım hızla pıhtıyı aldı şu an 20 günüm oldu özellikle ufuk diye aldıktan sonra kanamam daha çok arttı sizce normal mi Sizlerinde kadar sürdü kaç gün sürmesi normal ? Ne yapmalıyım ?