TubaAyla13 ben ilk gebeligimde suyum geldi sanıp gitmiştim 3 cm acikligim vardı emin olamadılar yatış verdiler saat 5le 10 arası 5 saat suni verdiler kesmelerini istedim sonra sancılar durmadı zaten gece 2.45de de doğumum oldu açıkçası kendi düşüncemi bilmek isterseniz son ana kadar evde bekleyin derim suni sancı pek tercihim değil bunda 38+6′yim şuan ve bekliyorum bakalım