Gmzekya Ben tabikide mamaya zehir gibi bakmıyorum verilmesi gerekiyorsa verilir tabikide yani. Ben 3 ay önce dogum yaptım çok şükür bebegim hep anne sütü ile besleniyor kilo alımıda gayet normal seviyede devam ediyor, geceleri ya hiç uyanmıyor ya da 1 kere uyanıyor ondada hemen 10.15 dk emiyor zaten emerken uyumaya devam ediyor ve yatırıyorum, mama kullanıyor olsak ve gece uyansa mama hazırlama yedirme daha uzun sürer diye düşünüyorum, dısarı cıkarken de cıkmadan hemen emziriyorum pek acıkmıyor dısarı da acıkırsada hemen emzirme örtümü cıkartıp 10 dk emziriyorum bitiyor😊 mama ya karsı değilim ama cok mecbur olunmadıgı sürece kullanılması taraftarı değilim açıkcası ama herkesin görüşüne saygım sonsuz tabi😊