Ozy Ilk hamileleigim ve dogum sancisi ney bilmiyorum ama bugün karnim baya bi yamuldu ama agri yok . Herkez dogum sancisi cekiyormu nezama hastaeye gidilmesi gerekiyor agri herkezde beldemi oluyor ? Aklimda deli sorular 😔😁 buarada 34+6 oldum