Kızlar merhaba ben şu an 17 haftalık gebeyim ikili tarama testi yaptırdım kan değerlerim yüksek çıktı ama ultrasondan bakınca her şey yolunda Doktorlar bana bebekte Bir rahatsızlık olduğunu söyledi kanda yüksek çıktığı için başına böyle bir durum gelen var mı benden kan vermemi istediler ya da karından sıvı aldır dediler maddiyatım izin vermiyor çünkü çok pahalı başından böyle bir olay geçen varsa yazabilir mi ultrasyonda hiçbir şey görünmedi