babymom2026 canım kendini bu kadar kasma istersen bebek varsada stresten etkilenir. adette olabilir, yerleşme kanaması da zaten daha yeni evlisin bu ay olmazsa bidahaki ay olabilir. Ve ilk korunmayı bıraktığın zamanlarda yumurtlamanın geç olması normal bişey, eğer bu sefer adet olursan bi dahaki ay ovülasyon ile takip et en azından bu kadar strese girmezsin