Beatitude
Beatitude canım benimde adetimin bugün 4.günü hala testlerim aşırı kırmızı değil kan verdim cuma günü 40.71 çıktı değerim doktorum salı günü bidaha ver dedi ama ben pazartesiyi iple çekiyorum bugün yine kaset test falan yaptım koyulaşma olursa betam yükselmiştir diye düşünerekten 🤣 sanırım yükseliyo