Rumeysayldiz Kızlar 37 haftalık hamileyim iki sezeryanım var dün akşamdan beri aşağıya doğru yoğun bir şekilde baskı var. Bugün acile gittim parmak ucu kadar açılma var istersen alıyım ama sancin falan yok dedi. Hastaneden çıktım ama bir şey olur mu sizce
Rmysa97_ Rumeysayldiz bence şiddetli sancılarınız başlayana kadar gitmeyin suni sancı verirler dayanamadığınız noktada gidin önceki doğumlarınız da normal doğumsa eğer tabi 🙏🏻