Arminannesi Bugüne kadar hiç ağrım olmamıştı ama 1 saattir falan sol kasığım ağrıyor ama çok küçük bi ağrı olur mu böyle arada yoksa paniklemeli miyim 🤯31+4 deyim bu arada
Baby_girl 32+1 de kasılma sonucu ilk defa kasıklarımda olduğunu hissettim uzaninca geçti ben de burda bekliyeyim
Baby_girl Arminannesi doktorum baş aşağı dönmus dedi bundan sonra da sürekli döner durur herhalde ilk olunca şaşırıyor insan
Polo Arminannesi baskı batma ağrı 25 den beri bendede başaşağı hatta kanala gitmiş dedi dr. 15 dk geçiosa acile gitmek lazm 32+5 im bu arada
Arminannesi Fatmakrt onu aradığımda o hep sabah gel diyor hiç telefondan tarif falan etmiyor direk gelmemi söylüyor ama bende yalnızım doktorum 2 saat uzaklıkta herşeyde zırt pırt gidemiyorum😞
Fatmakrt Arminannesi çok saçma ya eğer özelde ise doktorun 😐 doktorunu değiştir bence yeterli ilgilenmiyor gibi geldi. Neye göre karar veriyor gel demeye. Tabi gecenin bi yarısı gidince iki katı ücret alıyorlar 😒
Arminannesi Polo şimdi geçti çok şükür ama uzun sürdü gibi geldi bana korkuyorum yalnız doğurcam diye
Arminannesi Fatmakrt bi şikayetim olsa sabah gel diyip geçiyor işte ya ben ona dert anlatamıyorum ya da doktor mu pinpirikli anlamadım 😅