Sdefbyrakc canım enfeksiyon ondan olmamış olabilir çünkü doğumdan önce ki gün tahlil verdim anestezi doktoru istedi crp benim 10du doktorum hiç sorun etmedi gayet normal hamilesin dedi bana ameliyat esnasında biraz kiloluydum o zaman göbek bölgen aşırı yağlı demişti 1 hafta sonra muayeneye gittiğimde akıntım yoktu ama hafif solda şişlik vardı doktor direk bana hatırlıyosun dimi sana ameliyatta çok yağlısın demiştim bak bu yağlar bu kilo buna sebep oluyor dedi hafif akıntım oldu ama koku vs yoktu 8 adrt iğne oldum sadece geçti